Határtalanul! kirándulás – Erdély

2019. szeptember 25-28. között iskolánk 7. évfolyamos tanulóival a Határtalanul! program keretében Erdélyben kirándultunk. Az első napon a nagyváradi városnézés mellett túráztunk Rév és Vársonkolyos környékén, ahol megtekintettük a Sebes-Körös vidékét és barlangokat fedeztünk fel, majd egy vársonkolyosi turistaházban töltöttük az éjszakát. A második nap délelőttjén megtekintettük a körösfői református templomot, délután felfedeztük a tordai sóbánya földalatti világát, szállásunk pedig egy kolozsvári hotelben volt. Harmadik nap délelőtt Kolozsvárt fedeztük fel a helyi Apáczai Csere János Líceum 7. évfolyamos diákjainak vezetésével, délután ellátogattunk Gyulafehérvárra és a vajdahunyadi várkastélyba, majd Algyógyon szálltunk meg. Utolsó napra Déva várának felfedezése mellett, ellátogattunk Marosillyére, Bethlen Gábor szülőhelyére és Aradon megkoszorúztuk az Aradi vértanúk emlékére felállított Szabadság-szobrot. Ezután nehéz szívvel, de annál több élménnyel hazafelé vettük az irányt.

További képek a KépTár menüpont alatt láthatók.

Kategória: Felső tagozat | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.