Ökoiskola cím

Iskolánk másodszor nyerte el az Ökoiskola címet, melyet 2019. október 18-án Budapesten adott át dr. Maruzsa Zoltán köznevelésért felelős államtitkár ünnepélyes keretek között.

Kategória: Aktuális, Zöld hírek | Szóljon hozzá most!

Szülői klub

Kategória: Aktuális | Szóljon hozzá most!

Öröm az 1.b osztályban

Az elsősök játékokat, ruhákat kaptak ajándékba, melyeket lelkesen fogadtak. Köszönet érte a Pécsi Nőegyletnek.

Kategória: Alsó tagozat | Szóljon hozzá most!

Országos elismerés

A Magyar Diáksport Szövetség (MDSZ) ebben az évben szeptember 27-én rendezte meg az Európai Diáksport Napja magyarországi programjait. Az Európai Diáksport Napja magyar kezdeményezésből nőtte ki magát nemzetközi eseménnyé.
Az MDSZ az Európai Diáksport Napja keretében tavaly indította el díjazási rendszerét, amelynek keretében minden évben kiemelten díjazza a legszínesebb programokat megvalósító és a legtöbb diákot mozgósító iskolákat. Idén a 2018-as év szervezői aktivitásai és eredményei alapján kerültek odaítélésre az elismerések, amelynek keretében a díjazottak értékes sportszerutalványokat kaptak. Az idei díjazottak között a legaktívabb iskolák kategóriájában iskolánk II. helyezést ért el. A Magyar Diáksport Szövetség elismerő oklevelét Budapesten vette át Kovács Viktória, a testnevelés munkaközösség vezetője.

Kategória: Aktuális, Sport | Szóljon hozzá most!

Kodály focikupa

Október 3-án iskolánk tanulói részt vettek a Kodály Zoltán Gimnázium labdarúgó tornáján! A fiúk ügyesen játszottak és a négy csapatos minitornán a második helyet sikerült megszerezniük!

Kategória: Sport | Szóljon hozzá most!

Nyílt nap

Kategória: Iskolanyitogató | Szóljon hozzá most!

Herendi kirándulás

2019 október 3-án iskolánk 7-8. évfolyamos tanulói a Herendi Porcelángyárba tettek látogatást az EFOP-3.2.5-17 azonosítószámú, “Pályaorientáció kiemelten az MTMI készségek és kompetenciák fejlesztése a köznevelés rendszerében” című pályázat keretében.
További képek a KépTár menüpont alatt láthatók.

Kategória: Felső tagozat, Pályaválasztás | Szóljon hozzá most!

Papírgyűjtés eredménye

Kategória: Aktuális, Zöld hírek | Szóljon hozzá most!

Határtalanul! kirándulás – Erdély

2019. szeptember 25-28. között iskolánk 7. évfolyamos tanulóival a Határtalanul! program keretében Erdélyben kirándultunk. Az első napon a nagyváradi városnézés mellett túráztunk Rév és Vársonkolyos környékén, ahol megtekintettük a Sebes-Körös vidékét és barlangokat fedeztünk fel, majd egy vársonkolyosi turistaházban töltöttük az éjszakát. A második nap délelőttjén megtekintettük a körösfői református templomot, délután felfedeztük a tordai sóbánya földalatti világát, szállásunk pedig egy kolozsvári hotelben volt. Harmadik nap délelőtt Kolozsvárt fedeztük fel a helyi Apáczai Csere János Líceum 7. évfolyamos diákjainak vezetésével, délután ellátogattunk Gyulafehérvárra és a vajdahunyadi várkastélyba, majd Algyógyon szálltunk meg. Utolsó napra Déva várának felfedezése mellett, ellátogattunk Marosillyére, Bethlen Gábor szülőhelyére és Aradon megkoszorúztuk az Aradi vértanúk emlékére felállított Szabadság-szobrot. Ezután nehéz szívvel, de annál több élménnyel hazafelé vettük az irányt.

További képek a KépTár menüpont alatt láthatók.

Kategória: Felső tagozat | Szóljon hozzá most!

Európai Diáksport Napja 2019

2019. szeptember 27-én került megrendezésre az Európai Diáksport Napja, melyhez iskolánk is csatlakozott. A program egy közös bemelegítéssel kezdődött az udvaron, majd az iskola épülete körüli váltófutással folytatódott. A nap programjában szerepelt még küzdősport, piloxing tréning, tájékozódási mátrix, foci, méta és váltóversenyek.
További képek a KépTár menüpont alatt láthatók.

Kategória: Alsó tagozat, Felső tagozat, Sport | Szóljon hozzá most!